Alla inlägg under februari 2013

Av Malin Jacobsson - 19 februari 2013 20:58


Tyckte det var på tiden att skaffa en ny blogg och börja blogga igen då det mest fantastiska har hänt i mitt liv - Jag har blivit mamma!!!  Det är något som jag gärna vill dela med mig av och minnas, så tyckte därför att börja blogga igen vore kul. Jag har saknat bloggen! Det är så skönt att kunna skriva av sig, så här kommer jag dela med mig av min vardag i form av text och bild.


Som ni kanske förstår så är det livet som mamma som nu står i centrum, något som är helt underbart. Går verkligen inte att beskriva känslan av att bli mamma, det måste upplevas! Julius är redan två månader och han är det viktigaste och mest underbara i mitt liv...


Enjoy!   









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Malin Jacobsson jag är 23 år gammal. Här kommer du få ta del av min vardag i form av bild och text. Min vardag handlar främst om livet som nybliven mamma till sonen Julius.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards